Συχνές Ερωτήσεις (FAQ) – Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για το Leasing
Έχετε απορίες σχετικά με το Leasing και τις υπηρεσίες μας;
Στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις (FAQ) θα βρείτε απαντήσεις σε όλα τα βασικά θέματα, όπως τη διαδικασία μίσθωσης και τις παροχές που περιλαμβάνονται.
Ανακαλύψτε πώς το Leasing μπορεί να σας προσφέρει ευελιξία, οικονομία και ξέγνοιαστη οδήγηση, είτε είστε ιδιώτης, επαγγελματίας ή επιχείρηση.
Αν δεν βρείτε την απάντηση που ψάχνετε, η ομάδα μας είναι πάντα στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσει!

Τι περιλαμβάνει το μηνιαίο μίσθωμα;
Το μηνιαίο μίσθωμα περιλαμβάνει όλες τις υπηρεσίες που θα χρειαστεί το αυτοκίνητο, συντήρηση, αλλαγή ελαστικών, ασφάλιση, διαχείριση ατυχημάτων και βλάβης, οδική βοήθεια.
Πώς υπολογίζεται το μηνιαίο μίσθωμα;
Η τιμή του μηνιαίου μισθώματος διαμορφώνεται με βάσει την αξία του αυτοκινήτου, τη διάρκεια μίσθωσης, τα συμφωνημένα χιλιόμετρα και το σύνολο των υπηρεσιών που θα σας παρέχει η Saracakis Leasing.
Ποιος είναι ο τρόπος πληρωμής;
Η πληρωμή του μισθώματος γίνεται μέσω πάγιας εντολής, σε μηναία βάση, σύμφωνα με την προσφορά που έχετε αποδεχτεί και χωρίς κρυφές χρεώσεις.
Μπορώ να διαλέξω ό,τι αυτοκίνητο θέλω;
Η Saracakis Leasing προσφέρει οποιοδήποτε όχημα κυκλοφορεί στην αγορά, από ΙΧ και μοτοσικλέτες, έως VAN, Τράκτορες, Μηχανήματα Έργου, Τουριστικά Λεωφορεία και Φορτηγά άνω των 3,5t.
Μπορώ να διαμορφώσω το αυτοκίνητο όπως επιθυμώ;
Τα αυτοκίνητα του leasing είναι πάντα καινούργια και μπορεί να τοποθετηθεί οποιοσδήποτε έξτρα εξοπλισμός.
Πού και πώς μπορώ να συντηρώ το αυτοκίνητο;
Μέσω της συνεργασίας σας μαε την Saracakis Leasing, μπορείτε να επισκεφθείτε κάποιο από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Το αυτοκίνητο μπορεί να το οδηγεί άλλο άτομο;
Ναι, αν πληρούνται οι όροι της ασφαλιστικής κάλυψης και έχει δηλωθεί στην Saracakis Leasing ως οδηγός
Σε περίπτωση κλοπής τι γίνεται;
Το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο για κλοπή, επομένως θα κάνετε δήλωση κλοπής στην αστυνομία και θα παραλάβετε αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Σε περίπτωση που δεν βρεθεί το αυτοκίνητο εντός χρονικού διαστήματος 3 μηνών τότε θα σας παραδοθεί άλλο αντίστοιχο αυτοκίνητο.
Τι γίνεται σε περίπτωση που μου επιβληθεί κάποιο πρόστιμο;
Θα πρέπει να τακτοποιηθεί από εσάς.
Τι πρέπει να κάνω αν το αυτοκίνητο μου ακινητοποιηθεί;
Επικοινωνήστε με το Contact Center στο +30 212 8080880, οποιαδήποτε ώρα και ημέρα, το οποίο θα σας εξυπηρετήσει άμεσα.
Ποιος είναι ο ιδιοκτήτης του μισθωμένου αυτοκινήτου;
Η Saracakis Leaseing είναι ο εκμισθωτής και παραμένει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου.
Εσείς, ως μισθωτής, έχετε το δικαίωμα χρήσης για προκαθορισμένο χρονικό διάστημα.
Μπορώ να αγοράσω το αυτοκίνητο στη λήξη του leasing;
Υπάρχει η δυνατότητα σύμβασης με εξαγορά, οπότε συμφωνείτε εξ’ αρχής την εξαγορά στη λήξη της μίσθωσης.
Πότε δικαιούμαι αυτοκίνητο αντικατάστασης;
Σε κάθε περίπτωση ακινητοποίησης του μισθωμένου αυτοκινήτου σας από βλάβη, ατύχημα ή κλοπή, θα παραλάβετε αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Μέχρι την παράδοση του αυτοκινήτου υπάρχει λύση;
Στο διάστημα από την παραγγελία και μέχρι την παράδοση του αυτοκινήτου υπάρχει η δυνατότητα παροχής αυτοκινήτου pre-delivery. Ισχύει τόσο για τις εταιρίες όσο και για τους ιδιώτες πελάτες και μάλιστα με μίσθωμα αντίστοιχο του συμφωνημένου για παράδοση leasing αυτοκίνητου.